Blogger Backgrounds

:: SEKADAR RENUNGAN ::

“Nabi Muhammad S.A.W suka memulai dari sebelah kanan saat mengenakan sandal, menyisir rambut, bersuci, dan dalam seluruh aktifitas beliau.”

: : SAYANG KAWAN-KAWAN SEMUA : :

Tuesday, August 23, 2011

fUtsAl 22 ramadhan

Hari ni nk cter pasal futsal lak…..tepat pukul 11 malam 22 ramadhan,,,aku tiba di SPORT PLANET…sebelum nk turun pegi main futsal,,,smpat la tgk ade bdak mengamuk ngamuk..korang nk tahu sebab ape???sebab mercun la…hahaha..blOk p ni kalau nk tahu,,,dh macam palestin..boommm sane,,,boommmmm sini..bising gler kOt main mercun…buat mase skrang ni,,aku baik lg..xde lag ink baling2 mercun..hehe…

Okey,,back to tOpik------------->dalam bulan ramadhan ni,,,ni merupakan kali kedua main futsal ngan member TERsayang..hehe…kan dh nk start cuti raya,,,sebelum balik raya kitorang main la futsal dlu same2…bez la gk..antara yang menyertai adalah :-

Aku (selaku captain)hahaha,,din B,,pOkchO,,epi,,dEl,,jOker,,qahar,,wanje,,alib,,sam,,din A,,zul,,dan fahmi…ade la 2 team…lame punye pasal x sentuh bola,,kaki pun dh mcm haram..depan2 gol pun xleh nk score..ape la…tp,,,ade la gk sumbangan 3 gOl..hahahaha…
*****************************************************
Ini ade la skit sempat berposing maut di sport planet,,nk buat kenangan la katekan..hahaha..
*
*
*
 aku ngan fahmi...siap posing lagi..hahahah..
*
*
penat2...fuhhhhhh...
*
*
*************************************************
Haaaaa,,,happy tu x yah kate la,,penat gler rase…tapi ENJOY…hehehe…xde ape lagi yang nk aku karut kan dalam ni ^.^ untuk semua kawan aku yg dh balik bercuti,,selamat perjalanan pegi balik,,dan SELAMAT BERAYA.. ^.^ kita jumpa balik 9 sept 2011..hehehe..

SALAM RAMADHAN  ^.^

p/s : slamat bercuti untuk kawan2,,dan…..balik U nanti..selamat berMOCK-UP dan berBENGKEL la kite..hahaha…

No comments:

Post a Comment