Blogger Backgrounds

:: SEKADAR RENUNGAN ::

“Nabi Muhammad S.A.W suka memulai dari sebelah kanan saat mengenakan sandal, menyisir rambut, bersuci, dan dalam seluruh aktifitas beliau.”

: : SAYANG KAWAN-KAWAN SEMUA : :

Friday, August 19, 2011

si pUtIh & si mErAh


Waaaaaaahhhhhhh….setelah sekian lame aku tinggal dye kat umah,,,hari ni aku bawak balik dye….suke nye rase…korang nk tau x ape??? Baby kesayangan ku….hehehe…motosikal ex5 dream putih….

dh sbulan lebih aku tinggal dye kat umah,,,sbb nye aku bawak si merah…mntak la dlm perjalanan ke kampus nanti baby putih aku ni x buat hal..mne la tau kot2 ngajuk ke ape tggal dye sbulan lebih kat umah..hehehehe..

Xsabar rase nk bawak dye balik kuala Terengganu…lambat nye rase nk pkul 5.30 ptg….awl pagi lagi aku dah mandikan si putih..maklumlah,,,nk jalan jauh kan..kene la berseri skit..lpas basuh,,polish tayar la..mekap la kate kan…hehehe..berkilat kOt…si merah plak,,tggal je kata bang aku,,pandai2 abang jage si merah tu…hehe.. ^.^
*
*
*
 
ini la 2 beradik,,,PUTIH dan MERAH..hehehe...
*
*
*

Haaaa,,nnti nk bawak PUTIH jalan2 kuala Terengganu,,shopping raye la..ape lagi…hahahaha…mntak2 xde ape2 masalah,,,xde saman2 ke ape..
Kepada si MERAH,,babaaiiiiiiii….tggal sminggu je,,nanti balik la…PUTIH,,,,get ready…petang ni kite beraksi di HIGHWAY jerteh- kuala Terengganu…hehehehe…

SALAM RAMADHAN ^.^

p/s : jage kenderaan anda elOk2..hehehe..

No comments:

Post a Comment