Blogger Backgrounds

:: SEKADAR RENUNGAN ::

“Nabi Muhammad S.A.W suka memulai dari sebelah kanan saat mengenakan sandal, menyisir rambut, bersuci, dan dalam seluruh aktifitas beliau.”

: : SAYANG KAWAN-KAWAN SEMUA : :

Saturday, September 10, 2011

BERTIMBUN + BERLAMBAK

Aduhhhh,,penat nye YA ALLAH….BERTIMBUN + BERLAMBAK….korang tau x ape yang bertimbun tu???ke maksud BERTIMBUN pun x tahu?? Hehehe..bleh agak x???cmni la situasi(BUNKFACE) bila dh balik KAMPUS.. 

BERTIMBUN bermaksud sesuatu bende ataupun segerombolang bende yang dalam keadaan banyak..(cewwaahhh,,mandai2 je aku..tatabahasa pun x betOl,,nk main2 ayat plak)khah3….

Ape yang aku maksud kan dengan bertimbun kat sini adelah….KEJE,,ASSIGMENT…belambak kOt..dah srabut rase kepala ni,,cm ade batu 100kg atas kepala ni…aduhh la..ni la padah nye bile buat keje last minit,,dh la last minit,,TANGGUH plak tu… 

TANGGUH macam pepatah,,,sikit2 lame2 jd bukit..lau menabung,,pegang pepatah ni memeng berbaloi ar,,,tapi………kalau keje,,,amal pepatah ni memang…..haram ar……….hahahhaa…
Haaaa,,,tp aku dh rajin skit akrang..(perasan je)..hahaha…ade la aku dh siap 2 3 keje yang orang lain blOm siap…biasa la,,,saya kn rajin..hehe..

Antara keje yang perlu disettlekan dalam masa 2 3 hari ni…nnti baca list kat bawah erk..

# sOlidwork ASSEMBLE (x tau la korang tau ke x,,rase2 x tau tp xpe la aku nk gtau gk)hehehe

# sOlidwOrk major prOjek

# industrial design MOCKUP

# industrial design LAYOUT PANEL

# fiqh ibadat TEST (prepare)

# akidah akhlak SLIDE SHOW

N ……………( ade 2 3 keje lagi yang aku x ingat n malas nk piker..hehehe)

Kat bawah lagi ade gambar keje2 yang aku dh siap…tengOk la ye…

*********************************************
*
*
 buat layout dh siap..ni layout panel no 1...bukan lawa pun..huhuhu...
*
*
*
ni layout no 2..
*
*
*

layout no 3....3 keping je siap layout..lau bleh nk kene siap sebanyak yang mungkin..huhuhuh
*
*
pastu ade satu keje lagi yang dh siap,,,,assemble untuk solidwork..
gambar yang dh siap xde,,ade gambar model je...copy internet..hehehe..
*
*
 Trailer tanker
*******************************************

Haaaaaa,,penat dh membebel dalam post ni,,,rase cm nk jd rajin balik..nk sambung keje balik…lau rase penat buat keje,,aku membebel balik dlm ni..hehehehe…harap2 la keje aku siap dengan sempurna nye…bagi aku kekuatan YA ALLAH….chayyoookkkkk….berusaha….  ^.^
SELAMAT HARI RAYA ^.^ (masih lg dlm mood raye)
p/s : jangan la amal kan keje last minit,,lau x…..cmni la keadaan nye….T_T

No comments:

Post a Comment