Blogger Backgrounds

:: SEKADAR RENUNGAN ::

“Nabi Muhammad S.A.W suka memulai dari sebelah kanan saat mengenakan sandal, menyisir rambut, bersuci, dan dalam seluruh aktifitas beliau.”

: : SAYANG KAWAN-KAWAN SEMUA : :

Thursday, September 15, 2011

SI BUDAK DESIGN

Minggu yang MEMENATKAN,,minggu yang MELETIHKAN,,minggu yang MEMBENGANGKAN,,n minggu yang dot.dot.dot………..aduhhhh,,,keje belambak lambak…entri kali ni aku nk upload dengan kisah final projek aku untuk subjek INDUSTRIAL DESIGN 2…

drpd research,,,buat thumbnail..drpd thumbnail buat ideation,,drpd ideation buat development..xtau la korang paham ke x ape yang aku membebel ni..hahahha..lau nk tau ni lah stage dlm dunia design bile nk design sesuatu..lepas semua tu,,next stage,,selepas dpt proceed sketches,,yg mne design yang terpilih kene buat MOCK-UP pulak…haaaa,,,sebenarnye psal MOCK-UP ni je aku nk cter…hehehehe…nk tau x ape itu MOCK-UP????

DEFINISI MOCK-UP
|
|
V

MOCK-UP adalah sejenis model olok-olokan yang selalunye dibuat daripada polystyrene,,kabus,,kayu,,kertas n dot.dot.dot……ia selalunya dibuat tidak mengikut full scale dan bertujuan untuk menampak bagaimana model sebenar… 

cewaaahhhh,,membebel cam formal je..ade ciri2 bleh jd lecturer ni..khah3x….dh sminggu,,keje aku buat mock-up je,,xsiap2 lagi…pemalas la katakana..hehehehe…

STUDIO FRIT…lau nk tau…itu la tempat yang aku sepahkan angkara mock-up…rase cam xde ape yg nk aku bebel ka,,kat bawah ni ade gambar…korang layan la ye…  ^.^

*************************************

*
*
*

amboi,,,tgk2...cm tekun je kan aku wt keje..hahahaha..tu hanyala lakonan semata2..sekadar berposing maut sebelum ajal...khah3...

*
*
*


tengok la member2 aku...dh macam orang x tentu arah dh aku tengok...buat keje,,,sepah2..hahahaha...cian btOl...tapi,,,good luck korang...sucsess2(xtau btol ke x aku eja) ^.^

*
*
*

haaaaa,,,ni yang paling bez...lapar la katakan,,,masak maggie makan kt studio..hahahaha..sib baik ade heater..

TQ kepada HAINUN MUSTAFA(yang baju biru belang) kerana bawak heater..hehe.. 
TQ jugak kpd tangan AFINA kerana menyemak kt tepi ni..hahahha

*
*
*


rehat sebentar bersama MAGGIE CUP & TEH LIPTON...terbaikkk..yummmyyyyyyyyyyy....
*
*
*
*****************************************
Haaaaa,,,,itu la kehidupan si budak design bile buat projek…hehehe..PENAT,,LETIH,,BENGAN…semua ade…tapi semua tu….ENJOY bagi kitorang…ok,,,nk ucap GOOD LUCK kpd kawan2,,,semoga cepat siap projek…n..........................

SELAMAT BERKAMPUNG di bengkel..hehehehe

p/s : Maggie x baik utk kesihatan…( hahahaha..cm mengarut2 je pesanan,,xde kaitan ngan topic..)

No comments:

Post a Comment